MY18 Subaru WRX STI Exclusive
Opis
Subaru WRX STI w opcji wyposażeniowej Exclusive w kolorze K7X WR Blue Bearl
Silnik 2.5 Turbo w układzie Boxer, moc 300 KM. 3 fabryczne programy silnika: I, S oraz S#
Stały, symetryczny napęd wszystkich kół z centralnym mechanizmem różnicowym sterowanym elektrycznie. Kilka trybów pracy do wyboru.
3 tryby pracy systemu trakcji i stabilizacji toru jazdy w tym możliwość całkowitego wyłączenia.
Skrzynia manualna, sześciobiegowa.
Samochód pochodzi z polskiej sieci dystrybucji marki. Zakupiony był w poznańskim salonie Subaru Kocar. Rok produkcji 2017. Data I rejestracji 25.09.2017. Serwisowany w ASO Subaru Kocar pod czujnym okiem Piotra Kociałkowskiego. Ostatnie czynności serwisowe miały miejsce we wrześniu br. przy przebiegu 80256 km, w trakcie których wykonana została naprawa silnika. Blok silnika i jedna z głowic przygotowane zostały zostały w BLOCK Motorsport. Druga głowica została wymieniona na nową. Uszczelki OEM. Dodatkowo wymienione na nowe zostały panewki główne i korbowodowe, pompa oleju, koło pasowe oraz zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego. Silnik zalany został olejem Motum 15W50 300V Competition. Filtr Oleju STI. Po zakupie zleciłem wymianę seryjnej chłodnicy wody na sportowy odpowiednik Mishimoto oraz komplet tarcz i klocków hamulcowych na obydwu osiach (DBA Street Performance). Aktualny przebieg wynosi 80764 km.
WRX STI miał w historii drobne naprawy lakiernicze. W przeszłości zarysowany przez autobus został prawy tylny błotnik oraz prawe tylne drzwi (naprawa wykonana w ASO, elementy wymienione na nowe). Innym razem na tył pojazdu najechał samochód osobowy w wyniku czego uszkodzony został tylny zderzak oraz delikatnie tylna klapa. Posiadam pełną dokumentację zdjęciową uszkodzeń.
Po zakupie zleciłem malowanie zderzaka z powodu wżerów na lakierze po owadach oraz przedniej maski z powodu odprysków (posiadam dokumentację zdjęciową). Powłoka lakiernicza zabezpieczona została wysokiej klasy woskiem Zymol Carbon.
Najbogatsza opcja wyposażeniowa Exclusive. Samochód został doposażony w komplet nowych dywaników welurowych, gumową matę bagażnika, rozpórkę STI kielichów przednich, elastyczne rozpórki STI osi przedniej i tylnej ( https://www.sti.jp/en/parts/wrxsti_va/chassis/ST20118VV010/ ), zestaw wzmacniający tylnej belki (https://www.sti.jp/en/parts/wrxsti_va/chassis/ST20157VV000/ ),
zestaw tylnych wahaczy STI Performance (https://www.sti.jp/en/parts/wrxsti_va/suspension/ST20250VV000/), rozprężające tłumiki końcowe STI (https://www.sti.jp/en/parts/wrxsti_va/muffler/ST44300VV030/)
Kierownica, mieszek hamulca ręcznego oraz dźwigni zmiany biegów obszyte zostały Alcantarą. Fabryczne 19″ calowe felgi poddane zostały procesowi renowacji i otrzymały nowy, złoty kolor z palety Porsche. Samochód obuty jest w opony Pirelli Sotto Zero3.
Serdecznie zapraszam,
Piotr Rajski