MY07 Subaru Forester 2.5 XT BAS
Opis
Subaru Forester 2.5 XT BAS
Silnik benzynowy, turbodoładowany w układzie Boxer o mocy 230 KM.
Skrzynia pięciobiegowa, manualna.
Stały, symetryczny napęd wszystkich kół z centralnym mechanizmem różnicowym. Mechanizm różnicowy o ograniczonym uślizgu w tylnym dyferencjale (szpera).
Samochód pochodzi z polskiej dystrybucji marki. Rok produkcji 2006. Data I rejestracji 16.01.2007. Samochód odkupiony od fana marki, stałego klienta. Pedantycznie utrzymany. Serwisowany tylko i wyłącznie w ASO.
Od 2012 roku serwisowane u mojego Przyjaciela Marka Kluszczyńskiego, w najlepszym autoryzowanym serwisie w Polsce, MTS Subaru. 15.11.2019 przy przebiegu 119670 km (serwis dla zakresu 120 kkm z wymianą oleju w skrzyni biegów oraz dyferencjałach). W dniu 10.12.2020 samochód miał wykonany przegląd dla zakresu 135 tysięcy kilometrów, w trakcie którego wymieniony został kompletny rozrząd (ostatnia wymiana rozrządu miała miejsce 21.05.2014 przy przebiegu 78600 km – rozrząd zmieniamy co 7 lat lub co 105 kkm).
Z najważniejszych czynności serwisowych w ostatnich latach wykonano wymianę uszczelek pod głowicami na szpilkach ARP 150 PSI, chłodnicy wody, pompy wody oraz termostatu (12.12.2017 przy przebiegu 103500 km).
Forester jest bezwypadkowy. Wszystkie elementy poza prawym przednim błotnikiem są w oryginalnym lakierze. Karoseria zabezpieczona powłoką ceramiczną. Podwozie jak i profile zamknięte zabezpieczone antykorozyjnie. Forester jest wolny od korozji. Niespotykany stan podwozia, progów, tylnych kielichów.
W ramach uatrakcyjnienia wyglądu, klasyczne felgi Speedline pomalowane zostały na złoty kolor a nie złożone zostały nowiutkie letnie opony.
Dźwięk silnika w układzie Boxer podkreśla sportowy, końcowy tłumik.
Silnik benzynowy, turbodoładowany w układzie Boxer o mocy 230 KM.
Skrzynia pięciobiegowa, manualna.
Stały, symetryczny napęd wszystkich kół z centralnym mechanizmem różnicowym. Mechanizm różnicowy o ograniczonym uślizgu w tylnym dyferencjale (szpera).
Samochód pochodzi z polskiej dystrybucji marki. Rok produkcji 2006. Data I rejestracji 16.01.2007. Samochód odkupiony od fana marki, stałego klienta. Pedantycznie utrzymany. Serwisowany tylko i wyłącznie w ASO.
Od 2012 roku serwisowane u mojego Przyjaciela Marka Kluszczyńskiego, w najlepszym autoryzowanym serwisie w Polsce, MTS Subaru. 15.11.2019 przy przebiegu 119670 km (serwis dla zakresu 120 kkm z wymianą oleju w skrzyni biegów oraz dyferencjałach). W dniu 10.12.2020 samochód miał wykonany przegląd dla zakresu 135 tysięcy kilometrów, w trakcie którego wymieniony został kompletny rozrząd (ostatnia wymiana rozrządu miała miejsce 21.05.2014 przy przebiegu 78600 km – rozrząd zmieniamy co 7 lat lub co 105 kkm).
Z najważniejszych czynności serwisowych w ostatnich latach wykonano wymianę uszczelek pod głowicami na szpilkach ARP 150 PSI, chłodnicy wody, pompy wody oraz termostatu (12.12.2017 przy przebiegu 103500 km).
Forester jest bezwypadkowy. Wszystkie elementy poza prawym przednim błotnikiem są w oryginalnym lakierze. Karoseria zabezpieczona powłoką ceramiczną. Podwozie jak i profile zamknięte zabezpieczone antykorozyjnie. Forester jest wolny od korozji. Niespotykany stan podwozia, progów, tylnych kielichów.
W ramach uatrakcyjnienia wyglądu, klasyczne felgi Speedline pomalowane zostały na złoty kolor a nie złożone zostały nowiutkie letnie opony.
Dźwięk silnika w układzie Boxer podkreśla sportowy, końcowy tłumik.