MY18 Subaru Levorg 1.6 GT-S Sport
Opis
Subaru Levorg 1.6 GT-S Sport EyeSight w kolorze Black Silica D4S.
Silnik benzynowy, turbodoładowany z bezpośrednim wtryskiem w układzie Boxer. Moc 170 KM, maksymalny moment obrotowy 250 Nm.
Symetryczny, stały napęd wszystkich kół.
Skrzynia automatyczna Lineartronic z możliwością ręcznej zmiany 6 biegów manetkami przy kierownicy.
System SI Drive – dwa tryby pracy sinika i skrzyni [I] oraz [S]
Samochód pochodzi z polskiej sieci dystrybucji marki. Zakupiony był w bydgoskim salonie Subaru Reiski. Prezentowany egzemplarz mam przyjemność sprzedawać po raz drugi. Rok produkcji 2017. Data I rejestracji 04.07.2018.
Pojazd serwisowany za kadencji I właściciela w ASO Subaru Reiski do 60 tys. km, następnie w serwisie niezależnym. 04.10.2024 roku przy przebiegu 99170 km wykonany został moim serwisie duży przegląd, który poza standardową wymianą oleju silnikowego i filtrów objął czyszczenie kolektora ssącego oraz zaworu EGR, czyszczenie przepustnicy oraz wymianę świec zapłonowych. Dodatkowo wymienione zostały oleje w dyferencjale przednim i tylnym, wykonana została dynamiczna wymiana oleju w skrzyni CVT, wykonany został serwis układu hamulcowego z wymianą płynu hamulcowego włącznie oraz serwis układu klimatyzacji, wymieniony został komplet tulei wahaczy przednich po czym zleciłem ustawienie geometrii. Podwozie pojazdu zostało starannie umyte i zabezpieczone antykorozyjnie bezbarwnym woskiem penetrującym serwis klimatyzacji. Za kadencji II właściciela 01.03.2025 przy przebiegu 102000 km w serwisie niezależnym CARFIT w Nowym Sączu wykonana została modyfikacja układu wydechowego polegająca na wymianę J-Pipe na odpowiednik X-Force ze sportowym katalizatorem w otulinie termicznej a fabryczny sterownik silnika poddany został modyfikacji , która wykonana została na licencji EcuTec. 06.03.2025 przy przebiegu 104518 km zlecony został mojemu serwisowi montaż haka holowniczego, wygłuszenie drzwi przednich i tylnych, nadkoli oraz uszczelek. 06.06.2025 przy przebiegu 107000 km wymienione zostały jarzma układu hamulcowego osi przedniej, wymieniony został komplet czujników TPMS oraz wykonana została regulacja maglownicy. W październiku br. przyjąłem w rozliczeniu samochód, w którym zleciłem w moim serwisie wykonanie przeglądu, który poza standardową wymianą oleju silnikowego i filtrów objął serwis układu hamulcowego z wymianą przednich tarcz i klocków hamulcowych, oraz serwis układu klimatyzacji. Podwozie pojazdu ponownie zostało starannie umyte i zabezpieczone bezbarwnym woskiem penetrującym. Aktualny przebieg wynosi 112272 km.
Nadwozie Levorga w momencie zakupu w całości było w oryginalnym lakierze. Po zakupie auto w październiku 2024 roku zleciłem lakierowanie zderzaka przedniego z powodu drobnych zarysowań. W kwietniu br. lakier pojazdu zabezpieczony został trzyletnią powłoką ceramiczną.
Najbogatsza opcja wyposażenia GT-S Sport. Samochód posiada fenomenalny system EyeSight – funkcja aktywnego tempomatu, funkcja awaryjnego hamowania, aktywny asystent pasa ruchu, asystenta martwego pola oraz detektor ruchu poprzecznego aktywowany podczas cofania. Dodatkowo Subaru wyposażone zostało w komplet nowych dywaników welurowych, listwę ochronną zderzaka tylnego, gumową matę bagażnika oraz demontowany hak holowniczy. Nadwozie Levorga poddane zostało procesowi de-chromingu, co oznacza oklejenie elementów chromowanych czarną folią, w tym przypadku w odcieniu połysku. Dodatkowo zleciłem lakierowanie ozdobnych końcówek układu wydechowego. Fabryczne felgi polakierowane zostały w kolorze czarnym i założone zostały na nie w kwietniu br. nowe, letnie opony Pirelli . W cenie zakupu komplet dwuletnich opon zimowych Pirelli.
Serdecznie zapraszam,
Piotr Rajski
.
































