MY18 Subaru Forester XT Sport
Opis
Subaru Forester 2.0 XT Sport w kolorze Sepia Bronze Metallic M4Y.
Silnik benzynowy w układzie Boxer, bezpośredni wtrysk benzyny, turbodoładowanie, moc 241 KM, maksymalny moment obrotowy wynoszący 350Nm.
Skrzynia automatyczna Lineartronic, symulująca zmianę od 6 do 8 przełożeń. Możliwość ręcznej zmiany biegów manetkami przy kierownicy.
Stały, symetryczny napęd wszystkich kół.
System SI-Drive – 3 tryby pracy silnika i skrzyni [I], [S] oraz [S#]
Samochód pochodzi ze szwedzkiej sieci dystrybucji marki. Rok produkcji 2017. Data I rejestracji 27.02.2018.
Po zakupie zleciłem wykonanie przeglądu dla zakresu 120 tys. km. Poza standardową wymianą oleju silnikowego oraz filtrów wykonany został bardzo szeroki zakres prac mający na celu wymianę wszystkich zużytych elementów mechanicznych. Z najważniejszych czynności należy wspomnieć o wymianie oleju w dyferencjale przednim i tylnym, dynamicznej wymianie oleju w skrzyni CVT wraz z wymianą filtra w misie olejowej, wymianie świec zapłonowych, czyszczeniu kolektora ssącego, zaworu EGR oraz przepustnicy. Dodatkowo wymienione zostały tarcze i klocki hamulcowe osi przedniej i tylnej, wykonany został pełen serwis układu hamulcowego wraz z wymianą płynu hamulcowego, wymienione zostały gumy stabilizatora przedniego i tylnego, łączniki stabilizatora przedniego, przegub zewnętrzny prawy przedni oraz piasta tylnego, prawego koła. Wykonany został serwis klimatyzacji. Całe podwozie zostało umyte oraz zabezpieczone woskiem penetrującym KROWN. Aktualny przebieg wynosi 115629 km.
Wszystkie elementy nadwozia są w oryginalnym lakierze. Z powodu odprysków, po zakupie zleciłem wymianę szyby czołowej. Powłoka lakiernicza zabezpieczona jest wysokiej klasy woskiem Zymol.
Najbogatsza opcja wyposażenia SPORT, która debiutowała pod koniec 2017 roku, charakteryzuje się podgrzewaną kierownicą, podgrzewaną tylną kanapą, anteną w kolorze czerni fortepianowej, kamerą w prawym lusterku oraz asystentem martwego pola. Dodatkowo Subaru wyposażone zostało w nową gumową matę bagażnika, komplet gumowych dywaników, nową listwę ochronną zderzaka tylnego, nowe nakładki nadkoli oraz demontowany hak holowniczy Subaru. Fabryczne felgi otrzymały nowy kolor – czarny połysk i zostały na nie założone nowe wielosezonowe opony Pirelli Cinturato AllSeason SF3.
Serdecznie zapraszam,
Piotr Rajski