Subaru Impreza WRX Kombi 2.0 Turbo w kolorze Premium Silver Metallic 01G.
Silnik benzynowy, turbodoładowany w układzie Boxer o mocy 225 KM.
Skrzynia pięciobiegowa, manualna.
Stały, symetryczny napęd wszystkich kół z centralnym mechanizmem różnicowym.
Samochód pochodzi z amerykańskiej sieci dystrybucji marki Subaru. Kupiony został jako nowy przez obywatela Polski, który po roku użytkowania w Stanach Zjednoczonych sprowadził je do Polski jako bezwypadkowe auto. Rok produkcji 2005. Data I rejestracji: 28.11.2005.
Impreza serwisowana była w ASO oraz w warsztacie niezależnym, specjalizującym się w marce Subaru. Za kadencji poprzedniego właściciela wykonany został szereg prac, a najważniejsze, mające miejsce w zeszłym roku to wymiana kompletnego rozrządu wraz z pompą wody, wymiana chłodnicy wody, wszystkich filtrów, wymiana oleju skrzyni biegów i dyferencjale (Motul), wymiana uszczelek pod deklami zaworowymi, wymiana płynu hamulcowego, wymiana nagrzewnicy, wymiana mechanizmu piór wycieraczek, wymiana końcówek drążków kierowniczych, wymiana sondy lambda, wymiana kompletnego sprzęgła.
Po zakupie zleciłem regenerację tylnych zacisków hamulcowych z ich malowaniem włącznie, wymianę przednich, dwutłoczkowych zacisków na nowy zestaw czterotłoczkowy, wymianę przednich oraz tylnych tarcz i klocków hamulcowych. Dodatkowo wymienione zostały na nowe oryginalne tylne tarcze kotwiczne, kompletne przednie wahacze oraz ustawiona została geometria. Końcowy, seryjny tłumik zastąpiony został przez kulturalny, aczkolwiek rasowy MG Motorsport. 13.12.2022 przy przebiegu 138225 mil wymieniony został olej silnikowy na Millers 5W40 NT+, świece zapłonowe oraz wyczyszczona została przepustnica. Aktualny przebieg wynosi 138232 mil.
Nadwozie Subaru jest bezwypadkowe. W zeszłym roku wykonane zostały prace konserwacyjnej tylnej części nadwozia. Oczyszczone oraz zabezpieczone zostały progi, tylny pas nadwozia tylne błotniki oraz tylna belka.
Po zakupie zleciłem wymianę przednich błotników oraz lakierowanie całego nadwozia. Podwozie jak i elementy zawieszenia są w oryginalnym, bardzo dobrym stanie i zostały dodatkowo na moje zlecenie zabezpieczone bezbarwnym woskiem penetrującym.
WRX jest w fabrycznej specyfikacji, posiada lampy i przednie błotniki od wersji europejskiej. Dodatkowo samochód został doposażony w hak holowniczy Steinhoff , gumową matę bagażnika oraz nowe dywaniki welurowe. Fabryczne felgi 16 calowe zastąpiłem oryginalnymi 17 calowymi, które przeszły kompleksową regenerację. Na odświeżone felgi założone zostały nowe, wielosezonowe opony.
Serdecznie zapraszam,
Piotr Rajski