MY11 Subaru WRX STI ST000
Opis
Subaru WRX STI w opcji wyposażeniowej ST 000.
Silnik 2.5 Turbo w układzie Boxer, moc 300 KM. 3 fabryczne programy silnika: I, S oraz S#
Silnik zbudowany w 13.05.2018 przy przebiegu 108000 km przez mojego guru subarowego, Marka Kluszczyńskiego z MTS Subaru Dzierżoniów. Motor zakuty, zbudowany od podstaw na częściach z najwyższej półki. Założona wydajniejsza chłodnica wody Mishimoto. Seryjny układ wydechowy zastąpiony został elementami kompletnym układem wydechowym H&S.
Silnik wystrojony przez Łukasza z 4Trubo na bezpieczne 330 KM i momentem bliskim 500Nm.
Stały, symetryczny napęd wszystkich kół z centralnym mechanizmem różnicowym sterowanym elektrycznie. Kilka trybów pracy do wyboru.
3 tryby pracy systemu trakcji i stabilizacji toru jazdy w tym możliwość całkowitego wyłączenia.
Skrzynia manualna, sześciobiegowa.
Samochód pochodzi z polskiej sieci dystrybucji marki. Pierwszym właścicielem samochodu był sam Marek Kluszczyński. Rok produkcji 2010. Data I rejestracji 25.02.2011..
Serwisowany w ASO MTS Subaru Dzierżoniów. Ostatni wykonany przegląd miał miejsce 01.02.2021 przy przebiegu 122231 km. Poza standardową wymianą oleju oraz filtrów, wymienione były oleje w skrzyni biegów oraz w napędach, dwie przednie piasty z łożyskami, dwa sworznie wahaczy oraz gumy stabilizatora. Aktualny przebieg: 124365 km.
WRX STI jest bezwypadkowy. W 2015 roku, z powodu zarysowania podczas manewrów parkingowych, wymienione na nowe były prawe tylne drzwi. Z racji trzywarstwowego koloru jakim jest Satin White Pearl, cieniowane były prawe przednie drzwi oraz tylny błotnik. Samochód oklejony był w barwach Martini Racing. Osobiście uważam, że STI emanuje rajdowym pięknem samo w sobie, stąd decyzji o rozklejeniu, Wraz naklejkami na przedniej masce oderwało się kawałek lakieru, zleciłem ponowne lakierowanie maski. Powłoka lakiernicza zabezpieczona jest naturalnym woskiem na bazie carnauby.
Wersja ST000 charakteryzuje się fabrycznym spojlerem tylnej klapy. Rok modelowy 2011 otrzymał nową kierownicą ze sterowaniem telefonem z koła kierownicy, fabryczny zestaw głośnomówiący, poprawioną charakterystykę układu jezdnego.
Listwy ozdobne wnętrza pokryte zostały hydrografiką we wzorze carbon. Felgi poddane zostały procesowi renowacji w firmie Renowacjafelg.pl i otrzymały nowy kolor Gold Bronze.
Serdecznie zapraszam,
Piotr Rajski