Mercedes C180CGI Kleemann
Opis
Mercedes W204 C180CGI Kleemann
Silnik benzynowy, turbodoładowany z serii M271 EVO o pojemności 1796 ccm i mocy 210 KM. Bezpośredni wtrysk benzyny. Moduł sterujący silnika Kleemann. Maksymalny moment obrotowy 320Nm.
Sportowy, bardzo komfortowy układ wydechowy renomowanej, włoskiej firmy Supersprint, sportowy katalizator.
Skrzynia automatyczna 7G Tronic Plus. Napęd na tylne koła.
Samochód z polskiej sieci dystrybucji Mercedes Benz. Od 06.2012 do 05.2013 samochód służbowy jednego z dyrektorów MB Polska. Zakupiony przez nas w czerwcu 2013 roku z przebiegiem 17 tysięcy kilometrów. Rok produkcji 2012. Data I rejestracji: 19.06.2012. Serwisowany w ASO Nowakowski przy ulicy Romera w Warszawie. Ostatni serwis miał miejsce w maju bieżącego roku. Dodatkowo założone zostały nowe tarcze hamulcowe na przedniej oraz tylnej osi. W trakcie naszej eksploatacji, dwukrotnie zmienialiśmy olej w skrzyni biegów. Pełna dokumentacja ASO. Aktualny przebieg 113000 km.
W zeszłym roku pojazd otrzymał komplet nowych letnich opon Michelin Primacy HP z homologacją Mercedesa.
C Klasa jest bezwypadkowa, niemniej były pojedyncze elementy karoserii malowane na skutek miejskiej eksploatacji. Wszystkie naprawy (lakierowania) miały miejsce w autoryzowanym warsztacie blacharsko lakierniczym Mercedes Waldemar Grochowski przy ulicy Orzechowej w Warszawie.
Prezentowany egzemplarz posiada wyjątkową konfigurację wyposażeniową. Seryjne wnętrze Classic zostało zdemontowane i w jego miejsce zamontowane zostały wszystkie elementy wyposażenia z wnętrza Avantgarde (zamówione w ASO Nowakowski nowe boczki drzwiowe oraz pakiet oświetlenia). Fabryczna tapicerka Artico została zastąpioną naturalną skórą z katalogi Mercedesa Nappa Exclusive, modyfikacja przeprowadzona w renomowanym warsztacie Tap-Car Łódź, który współpracuje z większością dealerów w Polsce. Fabryczna nawigacja Becker oraz Audio 20CD zastąpione zostały systemem Command Online, do którego w tym roku wgrałem najnowsze mapy. Dodatkowo zamontowałem oryginalną kamerę cofania. Kierownica zastąpiona została tą z wersji AMG, dodatkowo wyposażona jest w manetki zmiany biegów.
O komfort i bezpieczeństwo zadba system fabrycznych czujników Parktronic oraz wcześniej wspomniana kamera cofania. Całości dopełnia fenomenalne nagłośnienie w skład którego wchodzą głośniki Focal.
Osoby podróżujące na tylnej kanapie mogą zaznać relaksu w trakcie podróży korzystając z dwóch niezależnych ekranów DVD.
Na wyposażeniu pojazdu znajdziemy dodatkowo hak holowniczy Westfalia, na którym kilka razy jeździł bagażnik rowerowy. Dodatkowo zamontowany został wydajniejszy wentylator chłodnicy, oczywiście oryginalny MB.
Samochód absolutnie bezawaryjny, w pedantycznym stanie, od pasjonata marki i motoryzacji w szerokim tego słowa znaczeniu. C klasa nie wymaga żadnych inwestycji.