Subaru Legacy Turbo Rothmans
Opis
Subaru legacy turbo G1S1 replika A-grupowej rajdówki w barwach Rothmansa.
Auto zbudowane od podstaw. Sprowadzone z Niemiec od pierwszego właściciela z przebiegiem ok. 130000km.
Nadwozie/wnętrze: całkowicie wyczyszczone (rozebrane doszczętnie) i pomalowane (biały i niebieski), nałożona konserwacja podłogi. Na to przyszło oklejenie Rothmansa. Fotele z Imprezy GT, oryginalna kierownica obszyta nową skórą, zegary ciśnienia oleju i doładowania.
Motor/przeniesienie napędu: EJ20G na wodnym IC, pełna seria z oryginalną turbiną IHI, zmieniony zbiorniczek płynu na stalowy z imprezy, skrzynia biegów seryjna, nowy dyferencjał. Silnik jest w doskonałej kondycji, po przeglądzie w MTS Dzierżoniów, wszystkie parametry w normie, z zerowym poborem oleju. Turbina działa bez zarzutu, całość rozwija moc równomiernie i płynnie. Założony komputer Z4 z jdm wrx, odcina przy 180kmh.
Zawias/hamulce: amory KYB AGX, sprężyny H&R dedykowane do legacy turbo, camber plate\’y z przodu, stabilizator 20 i 18mm, czterotłoczkowy hamulec z przodu po serwisie, dwutłoczkowy z tyłu po serwisie, felgi oryginalne speedline\’y safari na 10mm dystansach.
Wydech: cały nowy wydech Cobry 2,75 cala z downpipe na szerokim kołnierzu, zabezpieczonym kocem termicznym. Walory dźwiękowe? Jedyne w swoim rodzaju.
Auto serwisowane na bieżąco, jeżdżone sporadycznie (przebiegi poniżej 5 tys. km rocznie), prowadzi się doskonale, wydając z siebie prawdziwy rasowy ryk doładowanego boksera.
Samochód jest bezwypadkowy, dosłownie, w sensie bez stłuczki i wypadku, wymieniona przednia szyba gdyż pękła ze starości zimą.
Podsumowując, tych aut już nie ma, przedliftowe sedany turbo zniknęły z rynku, dlatego śmiem twierdzić, że to jedyne takie auto w Europie w tej chwili do sprzedaży. Gdziekolwiek się pojawi powoduje ból karku u przechodniów i niesamowicie pozytywny odbiór.
Cena
34444,00 złotych.