Subaru WRX STI
Opis
Subaru WRX STI. Legenda tras rajdowych na całym świecie. Silnik Boxer 2.5 Turbo o seryjnej mocy 280KM sprzężony z sześciobiegową skrzynią manualną. Stały napęd wszystkich kół z centralny mechanizmem różnicowym, sterowanym elektronicznie, daje niezapomniane wrażenia z jazdy. Ten egzemplarz opuścił bramy fabryki w 2006 roku. Do kraju trafił ze słonecznej Italii w 2015 z uszkodzonym błotnikiem przednim oraz tylnym wahaczem. Samochód był absolutnie prosty konstrukcyjnie. Sprowadzony został przez dobrego znajomego. Jeszcze w tym samym roku samochód trafił do firmy CARSORT z Nowego Sącza, na prace związane zabezpieczeniem antykorozyjnym oraz odświeżenie powłoki lakierniczej. Prace wykonane w tym temacie oceniam jako wzorowe. Po dzień dzisiejszy samochód jest w stanie idealnym i nie nosi żadnych ognisk korozji. Sam lakier jest bez zarysowań a karoseria bez wgnieceń. Korzystając z wizyty w Carsport, zbudowano na nowo silnik używając do tego najlepszych komponentów:
Przebieg modyfikacji: 92.220 km
– kute tłoki Mahle
– panewki ACL Racing
– uszczelki Cosworth
– szpilki głowicy ARP
– chłodnica wody Mishimoto
– nowy rozrząd i uszczelniacze OEM
Silnik ma seryjną mapę. Jeździ na oleju Millers CFS 10W50.
Olej w szkrzyni biegów i tylnym dyferencjalne zmieniony był dwa lata temu.
W zawieszeniu zastosowano amortyzatory przednie OEM zakupione nowe w 2016 roku oraz nowe tylne, kupione w 2016 Kayaba UltraSR na grubej sztycy + spężyny Eibach. Poza tym seria.
Samochód ma seryjną skórzaną tapicerkę oraz podgrzewanie foteli przednich. Wnętrze zostało obszyte na nowo (tapicerka jest nowa).
Dwa komplety kół w cenie. Opony letnie Pirelli DOT 2017 oraz zimowe Nokian DOT 2017.
Aktualny przebieg: 113.6700 km
Samochód dla pasjonata.